Herkes Olanların Farkında !!!


Fenerbahçe ne yapmaya çalışıyor…

41 yaşındayım, artık hayatı daha fazla öğrendim….

Hele liseden beri ( yaklaşık 15-16 yaşında olsam) Yaklaşık çeyrek asırdır ( 25 yıldır) Türk Futbolunu takip ettiğimi düşünürsek tanımam için oldukça uzun zaman…

Artık kimin ne olduğunu biliyorum demiyorum; ezberledim…

*** Fener Selçuk Yula’nın jubilesini yapmadı, Selçuk Galatasaray’a geldi ve jubilesini Galatasaray yapıverdi,

*** Rıdvan Galatasaray’la anlaştı, sonra Ergun Gürsoy’u kandırıp Fenere gitti,

*** Tanju en güzel yıllarını Galatasaray’da yaşamışken para uğruna Fenere gitti; başına gelmedik kalmadı…

*** Fenerin hakemle kazandığı bir maç sonrası Aziz Yıldırım; ” Hakemlerin üzerine fazla gitmemeli, onlarda insan” dedi…

*** Ama aynı Aziz Yıldırım 1 hafta sonra (sözde) hakem yüzünden kaybettikleri bir maç sonrası ” Bu hakemlerle bu lig bitmez” dedi…

*** Galatasaray’ın sayısız başarısı varken Fener ŞL de ÇF oynadı ” Türk Futbolunda bir ilk” denildi…

Saymakla bitmez……

Artık kimin ne mal olduğunu herkes biliyor….

Ama sadece şuna kızıyorum daha doğrusu böyle yapanlara sesleniyorum;

Ya

a) ” Yaptıklarınızın mantıklı işler olmadığını düşünemeyecek ve ses çıkarmayacak kadar aptal ve gerizekalı olduğumuzu düşünerek bunları yapıyor olmalısınız !!! ”

Yada

b) ” Bizim yapılanların farkında olmadığımızı düşünecek kadar aptal ve gerizekalısınız…”

Bizler kendimizi biliyoruz…. Herşeyin Farkındayız…

O zaman geriye tek seçenek kalıyor;

…………..B şıkkı……………..

Bir Cevap Yazın

