Eyyyy Beşiktaş Taraftarı !!!!!!!!!!…



Eyyyy Beşiktaş Taraftarı !!!!!!!!!!…

Hani sizin bu gece küfür ettiğiniz o hakemler var ya sizin eski başkanınızın yönettiği TFF tarafından yönetiliyor…

Futbolu temizlemeye geldik diyerek Türk Futbolunun başına geçen eski başkanınız tarafrından yani…
3 Temmuzdan bu yana sürekli destek verdiğiniz, arkasındayız dediğiniz , 58.madde değişsin diye bir yerinizi yırttığınız dönemlerde;
Biz bu futbol böyle yönetilmez dedikçe siz ” Galatasaray fırsatçılık yapıyor” diye bizi hizipçilikle suçladığınız zamanlarda biz haykırırken olacakları siz kulaklarınızı tıkadınız.
Siz ” acaba bizede ufakta olsa bir cukka düşermi ” diye Fenerden artanların peşine düşerken bizler burada doğruları haykırdık…
Şimdi sahaya girip show erkekliği yapacağınıza, bu erkekliği ; yapmanız gerekenlere karşı yapsaydınız bugün ufakta olsa dürüst bir futbol ligimiz olacaktı.
En azından hepimiz bunun için çabalayacaktık…
Ama siz bunun yerine ” Galatasaray tü kaka , Fenerbahçemize bişey olmasın ” dediniz…
Çünki Fenerbahçenize birşey olursa sizede birşeyler olacaktı…
Bu yolu zamanında siz tercih ettiniz…

Valla uzun lafın kısası bizler sonuna hakettiğimiz bir maçı kazanmanın zevkini yaşıyoruz şimdi…
Sizmi ne yapacaksınız ?…
Onu da artık ” Fenerbahçeniz ” sevdalısı Sn. eski başkanınıza sorun bi zahmet…

Ha bu arada ofsayt olmayan gol bile Ligv TV sayesinde ofsayt olarak tabiki lanse edildi…
Ofsayt olsada son sözüm şu ;

Hani bir zamanlar diyorlardıya bazıları ;
” Herkes şike yapıyor , biz mi yapınca suç oldu .”
Bende diyorumki ;
” Herkes ofsayt golü attı, bizim atmamız mı size koydu ? ”


Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s