PES Oyun Formaları


PES 2012 Galatasaray Kits (Fantasy) By AhmetGS17-3




PES 2012 Galatasaray Kits (Fantasy) By AhmetGS17 -2


PES 2012 Galatasaray Kits (Fantasy) By AhmetGS17












Reklamlar

21 thoughts on “PES Oyun Formaları

  1. yok be abi bunlar değil diğer formalar varya güzel olanlardan siyah beyaz parçalı 3-5 tane oyun için pes 2012 ml yapıyorum sene atlayınca lazım oluyor o yüzden,teşekkürler..

    • Ahmet Abi Hangi Programdan Yapıyon Programın linkini verirmisin facedende ekledim seni ekle facede çok güzel yapıyon kardeşim lütfen ama lütfen

  2. Ahmet Abi Hangi Programdan Yapıyon Programları Link Verirmisin Şahane Yapıyon
    Senin Yaptığın Formalar Gerçek Olsa Varya Hepsinden Alırım

  3. Selamın Aleyküm abi ben master leuge oynuyorumda sene atlayınca forma deşiyorum kendim yapmaktan sıkıldım güzelde olmuyolar şöle güzel bi tane varmı pes 2008 ve 2013 için ? Çünkü pes 2008 640×512 filan istiyo ve şortlara arkaya bu desenler işlemiyo

  4. Abi anlamıyorum neden pazı bandı,şort,çorap ve arka taraf için bişey yapıyosunuz ben pes 13’de formalara saponsor fln koymuyorum 08’de koyuyorm ve 08’de sadece öne koyuluyo 09 10 11 de yada 12 13 14 de arkaya şorta fln koyuluyomu ?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s